2 0
طرز تهیه شیر توت‌فرنگی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما:

یا می توانید این آدرس را کپی کرده و به اشتراک بگذارید

مواد لازم

توت‌فرنگی 15 عدد
شیر 2 تا سه لیوان
شکر 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیر توت‌فرنگی

strawberry milk

  • زمان آماده سازی : 10 دقیقه
  • ساده

دستور پخت

 
 

اگر شما هم همانند بسیاری از افراد ترجیح می‌دهید از دستورهایی با مواد اولیه تازه و سالم استفاده کنید، این نوشیدنی جذاب با عطر و طعم فوق العاده شما را شگفت‌زده خواهد کرد. شیر توت‌فرنگی یکی از انواع نوشیدنی‌های طعم‌دار بر پایه شیر می‌باشد. این نوشیدنی مقوی علاوه بر خاصیت‌های فراوان، به علت استفاده از مواد اولیه تازه نسبت به نمونه‌های آماده، عطر و مزه بسیار قوی و لذت بخشی دارد. البته این فقط یک نوشیدنی نیست، بلکه به علت وجود تکه‌های میوه می‌تواند به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی استفاده شود. شیر توت‌فرنگی  هم برای کودکان و هم بزرگسالان مفید است که می‌تواند آن را به آسانی تهیه کنید.

 
(Visited 1,213 times, 1 visits today)
بیشتر بخوانید :  طرز تهیه نوشیدنی بیچرین

مراحل

1
انجام شده

مرحله اول :

تهیه شیر توت‌فرنگی کار بسیار آسان و بدون دردسری است. ابتدا باید 10 عدد توت‌فرنگی را خوب بشویید، آن‌ها را خرد و سپس کاملا له کنید. شکر پودر شده را به توت‌فرنگی‌ها اضافه کنید و در یک ظرف مناسب ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید. در هنگام گرم شدن توت‌فرنگی‌ها آن‌ها را کمی هم بزنید تا شکر در آن کاملا حل شود. پس از اینکه مایه‌ی توت‌فرنگی داغ شد و دو سه جوش زد آن را از روی شعله بردارید.

2
انجام شده

مرحله دوم :

پس از سرد شدن مایه‌ی توت‌فرنگی، آن را درون بطری مناسب بریزید. همچنین می‌توانید چند عدد توت‌فرنگی خرد شده نیز به آن اضافه کنید. سپس شیر را بیافزایید و بطری را تکان دهید. شیر توت‌فرنگی شما آماده است.

3
انجام شده

نکات :

اگر می‌خواهید نوشیدنی سالم‌تری داشته باشید، به ازای شکر از 2 الی 3 قاشق عسل استفاده نمایید.

سردبیر

سردبیر

مهم‌ترین تعهد و تلاش ما نشر مطالب و دستورهای غذایی مفید و اصیل با تکیه بر پژوهش‌های تاریخی در حوزه آشپزی و فرهنگ‌های غذایی و البته تغذیه و سلامتی است. جهت ارائه بهتر مطالب و تعامل بیشتر با سایت، شما همراهان و بازدیدکنندگان گرامی به آسانی می‌توانید نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

طرز تهیه سس پستو
قبلی
طرز تهیه سس پستو کلاسیک
شیرینی اکلر
بعدی
طرز تهیه شیرینی اکلر فرانسوی

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال این به یک دوست

تمامی محتوای استفاده شده در این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از محتوا با ذکر منبع بلامانع میباشد.