1 0
اسموتی نعنا و کیوی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما:

یا می توانید این آدرس را کپی کرده و به اشتراک بگذارید

مواد لازم

اسفناج تازه 2 پیمانه
موز 1 عدد
کیوی 2 عدد
آب سرد 1 لیوان
نعناع تازه 5 تا 10 عدد

اسموتی نعنا و کیوی

kiwi & mint smoothie

ویژگی:
  • گیاهی
  • زمان آماده سازی : 10 دقیقه
  • برای 1 نفر
  • ساده

دستور پخت

 

اگر شما هم عاشق امتحان کردن نوشیدنی‌های گوناگون باشید، نمی‌توانید از لذت درست کردن انواع اسموتی‌ها با میوه‌های جذاب تابستانی یا پاییزی بگذرید. اسموتی‌ها دسته‌ای از نوشیدنی‌ها هستند که به علت حالت کرمی و بافت‌دار نسبت به آبمیوه برای خیلی‌ها محبوبیت بیشتری دارند. با شروع فصل‌های تابستان و پاییز و رسیدن انواع میوه‌های خوشمزه و البته سبزیجات مغذی، به راحتی می‌توان انواع اسموتی درست کنید، این کار واقعا لذت بخش است. برای شروع یک هیجان خوشمزه پیشنهاد می‌کنیم اسموتی نعنا و کیوی را حتما امتحان کنید. کیوی یک معجزه کوچک است، کیوی حاوی مقادیر زیادی ویتامین C، منیزیم، بتاکاروتن و فیبر است که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود و همچنین جذب آهن را بیشتر می‌کند. این اسموتی جادویی با داشتن نعنا و موز یک بمب انرژی است. پس دست به کار شوید و به آسانی اسموتی نعنا و کیوی را آماده کنید.

 
 
(Visited 2,331 times, 1 visits today)
بیشتر بخوانید :  طرز تهیه 3 اسموتی خوشمزه و سالم

مراحل

1
انجام شده

طرز تهیه :

برگ‌های نعناع و اسفناج را کاملا پاک کنید و خوب بشوئید. کیوی و موز را پوست گرفته و خرد کنید. سپس تمامی مواد اولیه را درون مخلوط ریخته و اجازه دهید تا به مدت یک دقیقه تمام آن‌ها کاملا مخلوط شوند. اسموتی شما آماده است.

2
انجام شده

نکات :

بهتر از اسفناج‌های کوچک (baby spinach) استفاده کنید.
اگر می‌خواهید اسموتی شما کمی بیشتر شیرین شود، یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید.

سردبیر

سردبیر

مهم‌ترین تعهد و تلاش ما نشر مطالب و دستورهای غذایی مفید و اصیل با تکیه بر پژوهش‌های تاریخی در حوزه آشپزی و فرهنگ‌های غذایی و البته تغذیه و سلامتی است. جهت ارائه بهتر مطالب و تعامل بیشتر با سایت، شما همراهان و بازدیدکنندگان گرامی به آسانی می‌توانید نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

شیرینی حاج بادامی
قبلی
طرز تهیه شیرینی حاج بادامی
سوپ شلغم
بعدی
طرز تهیه سوپ شلغم

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال این به یک دوست

تمامی محتوای استفاده شده در این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از محتوا با ذکر منبع بلامانع میباشد.