3 0
دستور تهیه لیموناد ایتالیایی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما:

یا می توانید این آدرس را کپی کرده و به اشتراک بگذارید

مواد لازم

ریحان تازه 1 دسته
شکر 2 فنجان
آب 1 فنجان
آب لیموترش تازه 2 فنجان
آب سرد 2 فنجان
یخ به میزان لازم

دستور تهیه لیموناد ایتالیایی

ITALIAN LEMONADE

  • زمان آماده سازی : 20 دقیقه
  • برای 4 نفر
  • ساده

دستور پخت

 

لیموناد یکی از نوشیدنی‌های خنک و شیرین پرطرفدار در اکثر نقاط دنیا است. ترکیب لیمو و شربت شکر به سادگی خود طعمی دلنشین و فوق العاده را خلق می‌کند، اما لیمونادهای بسیاری وجود دارد که در ترکیبات آن از طعم دهنده‌های مختلفی استفاده می‌شود. بطور کلی لیمونادها را به دو دسته ساده و گازدار تقسیم می‌کنند، که دسته‌بندی‌ها را در زبان انگلیسی به نام “cloudy and clear” می‌شناسند. در لیموناد ساده آب لیموترش تازه با شربت شکر یا عسل و طعم دهنده‌هایی همانند نعناع و ریحان ترکیب می‌شود، و در لیمونادهای گازدار معمولا از سودا در ساخت این نوشیدنی فوق العاده استفاده می‌کنند. لیموناد ایتالیایی یکی از انواع محبوب لیمونادها است، که همانند لیموناد معروف هندی و هاییتی طرفداران بسیاری دارد و همچنین دستور تهیه آن بسیار آسان است.

 
(Visited 3,203 times, 1 visits today)
بیشتر بخوانید :  اسموتی هندوانه

مراحل

1
انجام شده

مرحله اول :

لیموناد خوشمزه ایتالیایی طرز تهیه ساده‌ای دارد. ابتدا ریحان را شسته و پاک کنید. سپس برای تهیه شربت ریحان، یک دسته ریحان، دو فنجان شکر و یک فنجان آب را با هم خوب مخلوط کنید تا شکر کاملا حل شود. این شربت را برای دقایقی (5 دقیقه) روی شعله ملایم قرار دهید تا شکر کاملا حل شود و طعم ریحان در شربت بماند. بعد از آن شربت را صاف کنید و درون یخچال بگذارید تا سرد شود.

2
انجام شده

مرحله دوم :

دو فنجان آب لیموترش تازه، یک تا دو فنجان شربت ریحان و دو فنجان آب سرد را در پارچ مناسبی خوب مخلوط کنید. لیموناد ایتالیایی شما آمادست، می‌توانید به اندازه دلخواه به آن یخ اضافه کنید و همچنین چند برش نازک لیمو و برگ ریحان به آن بیافزائید.

سردبیر

سردبیر

مهم‌ترین تعهد و تلاش ما نشر مطالب و دستورهای غذایی مفید و اصیل با تکیه بر پژوهش‌های تاریخی در حوزه آشپزی و فرهنگ‌های غذایی و البته تغذیه و سلامتی است. جهت ارائه بهتر مطالب و تعامل بیشتر با سایت، شما همراهان و بازدیدکنندگان گرامی به آسانی می‌توانید نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

تاجین مرغ
قبلی
طرز تهیه تاجین مرغ مراکشی
شامی کباب لرستان
بعدی
طرز تهیه شامی کباب لرستان

2 Comments پنهان کردن نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی محتوای استفاده شده در این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از محتوا با ذکر منبع بلامانع میباشد.