3 0
باتر کریم آمریکایی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما:

یا می توانید این آدرس را کپی کرده و به اشتراک بگذارید

مواد لازم

کره 300 گرم
پودر شکر 600 گرم
عصاره وانیل 1 قاشق چایخوری
شیر 1 قاشق غذاخوری

باتر کریم آمریکایی

american buttercream

  • زمان آماده سازی : 15 دقیقه
  • ساده

دستور پخت

 
 

باتر کریم یا کرم کره‌ای یکی از بهترین و متدوال‌ترین فیلینگ‌ها (تزئین) برای انواع کیک و شیرینی است. کرم کره‌ای انواع و اقسام مختلفی دارد که در بین آن‌ها باتر کریم سوئیسی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی از همه معروف‌تر است. البته وقتی اسم باترکریم به تنهایی ذکر می‌شود منظور باتر کریم آمریکایی است که قدمت آن از تمام نسخه‌های دیگر جدیدتر می‌باشد. تفاوت این مدل از کرم کره‌ای با سایر آن‌ها در این است که مدل آمریکایی صرفا با مخلوط کردن پودر شکر و کره تهیه می‌شود، اما مدل‌های دیگر از ترکیب کره با پایه مرنگ بدست می‌آید. عموما رایج‌ترین نوع این کرم برای تزئین کیک‌ همان باتر کریم آمریکایی است؛ زیرا به راحتی و بدون دردسر تهیه می‌شود، دستور آن راز و رمز و نکات بسیاری ندارد و همچنین قابلیت فرم دهی خوبی دارد. البته باید به این نکته هم توجه کرد که مدل آمریکایی نسبت به سایر مدل‌ها لطافت کمتری دارد و کمی بیش از حد شیرین است. با یادگیری این کرم لذیذ و جذاب از این پس به راحتی می‌توانید انواع کیک، کاپ کیک و شیرینی را به زیبایی تزئین کنید. ضمنا کرم کره‌ای آمریکایی بسیار رنگ پذیر است و با وانیل، انواع اسانس یا پودر کاکائو هم طعم‌دار می‌شود.

 
(Visited 6,222 times, 1 visits today)

مراحل

1
انجام شده

مرحله اول :

ابتدا کره را با همزن خوب هم بزنید تا یکدست و صاف شود. البته بهتر است کره از قبل کمی به دمای محیط رسیده باشد. سپس پودر شکر را کم کم به کره اضافه کنید و هم بزنید. در هر مرتبه اضافه کردن شکر باید دو دقیقه خوب مخلوط شود. در مرحله آخر عصاره وانیل و شیر را به سایر موارد بیافزائید و خوب هم بزنید تا جایی که کرم کاملا یکدست و شیری رنگ شود.

2
انجام شده

نکات :

بجای عصاره وانیل از پودر وانیل نیز می‌توان استفاده کرد. پودر وانیل را در شکر مخلوط کنید.
از پودر قند هم برای تهیه باتر کریم استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید پودر قند نسبت به شکر شیرینی بیشتری دارد.
جایگزین شیر در این دستور یک تا دو قاشق خامه کم چرب است.
برای طعم‌دار کردن این کرم از انواع اسانس یا رنده پوست مرکبات هم استفاده می‌شود. همچنین برای تهیه باتر کریم شکلاتی می‌توانید، 100 گرم شکلات تلخ آب‌کرده را در مرحله آخر به مواد اضافه کنید.

سردبیر

سردبیر

مهم‌ترین تعهد و تلاش ما نشر مطالب و دستورهای غذایی مفید و اصیل با تکیه بر پژوهش‌های تاریخی در حوزه آشپزی و فرهنگ‌های غذایی و البته تغذیه و سلامتی است. جهت ارائه بهتر مطالب و تعامل بیشتر با سایت، شما همراهان و بازدیدکنندگان گرامی به آسانی می‌توانید نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

موس شکلات
قبلی
موس شکلات و آووکادو
کنافه ترکی
بعدی
طرز تهیه کنافه ترکی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی محتوای استفاده شده در این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از محتوا با ذکر منبع بلامانع میباشد.