2 0
طرز تهیه سوپ کرم قارچ ساده

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما:

یا می توانید این آدرس را کپی کرده و به اشتراک بگذارید

مواد لازم

روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
کره 50 گرم
پیاز 1 عدد کوچک
سیر 2 حبه
قارچ 10 عدد درشت
آرد سفید یا آرد ذرت 1 قاشق غذاخوری
استاک یا آب مرغ 3 لیوان
گیاه آویشن چند شاخه
پودر فلفل قرمز به میزان لازم
خامه 2 تا 3 قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم

طرز تهیه سوپ کرم قارچ ساده

cream of mushroom soup recipe

  • زمان آماده سازی : 30 دقیقه
  • برای 4 نفر
  • متوسط

دستور پخت

 
 

سوپ کرم قارچ یکی از انواع لذیذ سوپ‌ها است که علاوه بر دستور تهیه ساده طعم جذابی دارد؛ مخصوصا برای کسانی که عاشق قارچ یا سوپ‌هایی با پایه شیر و خامه هستند. کرم قارچ دستور تهیه‌های متفاوتی دارد و بیشتر به عنوان یک غذای بین المللی شناخته می‌شود، اما این سوپ در آمریکا بیشتر به عنوان یک غذای کنسروی و در دسته غذاهای فوری و آسان شناخته شد. نکته جالب درباره این سوپ این است که برخی اوقات از کرم قارچ به عنوان سس یا مکمل غذاهای گوشتی استفاده می‌شود. آماده سازی و طبخ سوپ کرم قارچ کار ساده‌ای است که در این مطلب می‌توانید طرز تهیه آن را به سادگی بیاموزید. همچنین برای درک بهتر این دستور آسان و خوشمزه از ویدئو آن استفاده کنید.

 
(Visited 14,258 times, 9 visits today)
بیشتر بخوانید :  طرز تهیه سوپ زنجبیل و هویچ

مراحل

1
انجام شده

مرحله اول :

در ابتدای پخت این سوپ به این نکته توجه کنید یکی از دلایل خوشمزگی آن کاملا بستگی به داشتن استاک مرغ خوبی دارد، پس سعی کنید بجای آب از استاک یا آب مرغ استفاده کنید. روغن زیتون و کره را در تابه مناسب بریزید تا با حرارت ملایم کره آب شود. سپس پیاز رنده شده و 2 حبه سیر کوبیده شده را به تابه اضافه کنید تا نرم شوند. قارچ‌های اسلایس شده را به تابه اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه تفت دهید تا تغییر رنگ دهد.

2
انجام شده

مرحله دوم :

پس از تفت خوردن قارچ‌ها، یک قاشق آرد در همان تابه تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود و کمی تغییر رنگ دهد. سپس استاک یا آب مرغ را به همراه کمی پودر فلفل قرمز، نمک و آویشن به ظرف بیافزائید. حرارت را زیاد کنید تا به مدت 5 دقیقه مایه بجوش آید.

3
انجام شده

مرحله سوم :

مقدار یک فنجان از مایه سوپ به همراه قارچ را در میکسر بریزید تا کاملا مخلوط و یکدست شود. سپس آن را به همراه خامه به ظرف سوپ اضافه کنید و هم بزنید. سپس اجازه دهید تا برای دقایقی با حرارت ملایم سوپ جا بیافتد. سوپ کرم قارچ آماده‌ست، می‌توانید به همراه نان تست یا باگت فرانسوی میل کنید. نوش جان

4
انجام شده

نکات :

اگر رژیم غذایی کم چرب دارید، بجای خامه از شیر استفاده کنید.
پس از پخت شاخه‌های آویشن را از سوپ جدا کنید. برای اینکه سوپ عطر بهتری داشته باشد از چند شاخه رزماری نیز می‌توان استفاده کرد.

سردبیر

سردبیر

مهم‌ترین تعهد و تلاش ما نشر مطالب و دستورهای غذایی مفید و اصیل با تکیه بر پژوهش‌های تاریخی در حوزه آشپزی و فرهنگ‌های غذایی و البته تغذیه و سلامتی است. جهت ارائه بهتر مطالب و تعامل بیشتر با سایت، شما همراهان و بازدیدکنندگان گرامی به آسانی می‌توانید نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

خورش آلو اسفناج
قبلی
طرز تهیه خورش آلو اسفناج
کره پسته
بعدی
طرز تهیه کره پسته ساده

2 Comments پنهان کردن نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی محتوای استفاده شده در این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از محتوا با ذکر منبع بلامانع میباشد.