3 0
طرز تهیه سوپ زنجبیل و هویچ

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما:

یا می توانید این آدرس را کپی کرده و به اشتراک بگذارید

مواد لازم

روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
هویچ 600 گرم
پیاز 1 عدد متوسط
سیر 6 حبه
زنجبیل خرد شده 2 قاشق غذاخوری
استاک سبزیجات 8 پیمانه
پرتقال 1 عدد
عسل 3 قاشق غذاخوری
نمک 1/2 قاشق چایخوری
فلفل سفید یا سیاه به میزان لازم
پنیر ماسکارپونه اختیاری
دانه انار اختیاری

اطلاعات تغذیه ای

کالری
260 کیلوکالری
سدیم
470 میلی‌گرم
کلسترول
20 میلی‌گرم
کربوهیدرات
36 گرم
پروتئین
4 گرم
چربی
12 گرم

طرز تهیه سوپ زنجبیل و هویچ

Carrot Ginger Soup

ویژگی:
  • گیاهی
  • زمان آماده سازی : 75 دقیقه
  • برای 5 نفر
  • متوسط

دستور پخت

 
 

اگر تا بحال سوپ‌های زیادی را درست کرده‌اید، یا اینکه عاشق سوپ هستید قطعا از پختن و خوردن این سوپ نمی‌توانید صرف نظر کنید. سوپ زنجبیل و هویچ از آن دسته سوپ‌های خوشمزه و ویژه است که علاوه بر طعم خاص، غنی از انواع آنتی اکسیدان می‌باشد. انواع سوپ‌ها به دلیل خواص شفابخشی که دارند به عنوان ارزان قیمت‌ترین غذا برای حفظ سلامت بدن شناخته می‌شوند؛ قطعا سوپ زنجبیل و هویچ یکی از جذاب‌ترین آن‌هاست. این سوپ یک پیشنهاد ایده آل برای پیش غذا در میز شماست که طعم و خواص آن شما و دیگران را شگفت زده می‌کند.

 
(Visited 1,061 times, 1 visits today)
بیشتر بخوانید :  طرز تهیه املت سوزی

مراحل

1
انجام شده

مرحله اول :

روغن زیتون را درون ظرفی مناسب بریزید و روی حرارت قرار دهید. پس از داغ شدن روغن هویچ خرده شده و پیاز رنده شده را درون ظرف بریزید. اجازه دهید تا این مواد به مدت 1 دقیقه تفت بخورد و کمی نرم شود. سپس سیر کوبیده و زنجبیل تازه خرد شده را اضافه کنید که به همراه هویچ‌ها کمی تفت بخورند. نمک و فلفل را نیز بیافزائید.

2
انجام شده

مرحله دوم :

استاک سبزیجات را درون ظرف ریخته و باید 30 دقیقه صبر کنید تا مواد کاملا پخته شوند. اگر استاک سبزیجات نداشتید از استاک یا آب مرغ نیز می‌توانید استفاده کنید. پس از گذشت این زمان و البته پخت کامل سبزیجات، باید آن‌ها را در مخلوط کنید بریزید تا کاملا پوره و یکدست شود.

3
انجام شده

مرحله سوم :

پس از اینکه مواد پخته شده سوپ را کاملا مخلوط کردید، آب پرتقال تازه و عسل را به سوپ اضافه کنید تا چند دقیقه دیگر سوپ حرارت ببیند و کاملا آماده شود. این سوپ را با پنیر ماسکارپونه و دانه‌های انار می‌توان تزئین کرد.

سردبیر

سردبیر

مهم‌ترین تعهد و تلاش ما نشر مطالب و دستورهای غذایی مفید و اصیل با تکیه بر پژوهش‌های تاریخی در حوزه آشپزی و فرهنگ‌های غذایی و البته تغذیه و سلامتی است. جهت ارائه بهتر مطالب و تعامل بیشتر با سایت، شما همراهان و بازدیدکنندگان گرامی به آسانی می‌توانید نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

ماهی دوغی
قبلی
طرز تهیه ماهی دوغی سیستان
برنج جولاف
بعدی
طرز تهیه برنج جولاف

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی محتوای استفاده شده در این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از محتوا با ذکر منبع بلامانع میباشد.